logo
ArEn

نتایج جست و جو:

35

تعداد نتایج:

35

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری با درنظر گرفتن نقش میانجی رضایت وشعف مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر اصفهان)

کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رحمانی ، محمود

ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی

مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت ؛ وفاداری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ طاهری گودرزی ، حجت

ناشر: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش برحسب هدف از نوع کاربردی و ازنظر ماهیت از نوع توصیفی- پیمایشی که به روش میدانی انجام شده است. می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش واسطه ای تعهد سازمانی و مشتری مداری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورفتارهای مشتری گرایانه در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد

کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی

نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد

ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری

هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه ی مشتری (مطالعه ی موردی: بانک قرض الحسنه ی مهر ایران)

کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی

نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما

ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد

قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: عهدی عتیق ، علی ؛ ولی زاده ، حبیب

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که برابر با 110 و جهت برآورد حجم نمونه با توجه به محدو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل